maanantai 29. helmikuuta 2016

Talvilomaviikon ohjelmaa

Vaikka talviloma on tulossa, järjestämme koulullamme ohjelmaa päivisin! Ohjelma toteutetaan yhdessä Repo vapaa-aikatoimen kanssa.


MAANANTAI 7.3

- Futista liikuntasalissa sekajoukkuein klo 12-14

TIISTAI 8.3

-Kuvataide- & käsityöpaja klo 10-15. Tehdään mm. pääsiäiskoristeita, osallistumismaksu 2€, paikkoja 15 oppilaalle. Huom, muista ilmottautua Maisa Mapille että mahdut varmasti mukaan.

KESKIVIIKKO 9.3

- Kokkikerho leipoo sämpylöitä 11-14 kotitalousluokissa. Paikkoja 32 oppilaalle, osallistumismaksu 2€. Huom, muista ilmottautua Maisa Mapille että mahdut varmasti mukaan.

- Sählyä liikuntasalissa sekajoukkuein klo 12-14

TORSTAI 10.3

- Auditoriossa esitetään elokuva Risto Räppääjä ja sevillan saituri
  alkaa klo 14, elokuva kestää 1h 13 min

PERJANTAI 11.3

- Zumbaa liikuntasalissa klo 13-14.30

-Kuvataide- & käsityöpaja klo 10-15. Tehdään mm. pääsiäiskoristeita, osallistumismaksu 2€, paikkoja 15 oppilaalle. Huom, muista ilmottautua Maisa Mapille että mahdut varmasti mukaan.

LAUANTAI 12.3

-Auditoriossa esitetään elokuva Inside out - mielen sopukoissa, alkaa klo 14, elokuva kestää 1h 42min