Vaikka talviloma on tulossa, järjestämme koulullamme ohjelmaa päivisin! Ohjelma toteutetaan yhdessä Repo vapaa-aikatoimen kanssa.
MAANANTAI 7.3
- Futista liikuntasalissa sekajoukkuein klo 12-14
TIISTAI 8.3
-Kuvataide- & käsityöpaja klo 10-15. Tehdään mm. pääsiäiskoristeita, osallistumismaksu 2€, paikkoja 15 oppilaalle. Huom, muista ilmottautua Maisa Mapille että mahdut varmasti mukaan.
KESKIVIIKKO 9.3
- Kokkikerho leipoo sämpylöitä 11-14 kotitalousluokissa. Paikkoja 32 oppilaalle, osallistumismaksu 2€. Huom, muista ilmottautua Maisa Mapille että mahdut varmasti mukaan.
- Sählyä liikuntasalissa sekajoukkuein klo 12-14
TORSTAI 10.3
- Auditoriossa esitetään elokuva Risto Räppääjä ja sevillan saituri
alkaa klo 14, elokuva kestää 1h 13 min
PERJANTAI 11.3
- Zumbaa liikuntasalissa klo 13-14.30
-Kuvataide- & käsityöpaja klo 10-15. Tehdään mm. pääsiäiskoristeita, osallistumismaksu 2€, paikkoja 15 oppilaalle. Huom, muista ilmottautua Maisa Mapille että mahdut varmasti mukaan.
LAUANTAI 12.3
-Auditoriossa esitetään elokuva Inside out - mielen sopukoissa, alkaa klo 14, elokuva kestää 1h 42min
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti